Koh Phangan

Sol, strand og sjø. Og en fullmåne-fest.

Søndag ankom vi Koh Phangan etter 8 t på buss, 4 t venting på kaien (midt på natten) og 4 timer båt. Lang tur med andre ord. Vi tok en tuk tuk til hotellet, sjekket inn, tok på oss bikinier og la oss på stranden. De siste dagene har vi stort sett lagt på stranden, badet, spist og sovet. Ekstremt avslappende. Vi fant en italiensk restaurant i gaten ved hotellet som ble drevet av en hyggelig italiener. Han var i 40-50 årene, rimelig rund, men med en fantastisk aksent. Vi spiste middag her hver kveld.

På hoteller bodde det en mengde hunder, men vi forelsket oss i en gammel tispe med verdens søteste valp. Vi kalte tispen for Bella, og hun hadde vanvittige hengepupper, men var veldig snill og en god mor. Valpen kalte vi for Rulle og han var litt sky i begynnelsen, men etterhvert ble han veldig glad i oss. Vi kommer til å savne dem...

I går gikk vi en tur og så oss rundt på øyen og på kvelden gikk vi på fullmånefesten på Haad Rin Beach. Vi hadde kjøpt topper for anledningen og malte på hverandre med selvlysende maling. Vi traff Kira, Kjersti, Ingrid og Miriam fra medisinkullet og det var stor stas. Særlig med tanke på at det er mellom 20-30 000 på disse festene i høysesongen. Vi bygget også en dame i sanden som mange beundret (og mente lignet på Ragnhild). Vi danset natten bort og det var 6 slitne venner som dro tilbake til hotellet i 3-tiden.

I dag stod vi opp kl ni og tok båten til Koh Samui hvor vi nå er trygt sjekket inn på hotellet vårt.

Tips en venn | Del p facebook

Sorter etter anbefalinger - Sorter etter dato

Kommentarer til artikkelen (1)

anbefalinger

Onkel Tore - 16.10.2011 - 3:42

Hilsen fra Kansas

Følger med dere selv om jeg akkurat nå sitter på ett motel i Kansas. Nyter å lese gjennom reisebrevene og se på de fine bildene dere tar.

Ønsker dere lykke til videre på reisen.